(Gy9) Parádsasvár - Szuha - Mátraalmás /3 11.7 km, Rajt: 2019. március 30. 17:09
Rallylive.hu - P208 Kupa - Gy9 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Szauer Gergő - Rácz László #21 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
7:36.2 |
92.3
|
|
2.
|
Maior. Norbert - Maior. Francesca #23 Peugeot 208
|
RC4 |
7:36.4 | +0.2 +0.2 |
92.3
0.02
|
3.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila #18 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
7:45.7 | +9.5 +9.3 |
90.4
0.81
|
4.
|
Jánosa Ákos - Szőke Tamás #16 Peugeot 208
|
RC4 |
7:56.2 | +20.0 +10.5 |
88.5
1.71
|
5.
|
Márta János - Hényel Ágoston #24 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
8:03.2 | +27.0 +7.0 |
87.2
2.31
|
6.
|
László Martin - Végh Attila #17 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
8:10.4 | +34.2 +7.2 |
85.9
2.92
|
7.
|
Hibján József - Szollár Csaba #22 Peugeot 208
|
RC4 |
8:28.6 | +52.4 +18.2 |
82.8
4.48
|
8.
|
Hangodi Bendegúz - Kulcsár Dániel #25 Peugeot 208
|
RC4 |
12:36.2 | +5:00.0 +4:07.6 |
55.7
25.64
|
=
|
Riskó Dániel - Bíró Péter #20 Peugeot 208 VTi R2
|
RC4 |
12:36.2 | +5:00.0 |
55.7
25.64
|
Rallylive.hu - P208 Kupa - Gy9 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#18 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
52:52.3
|
112.2
|
|
2.
|
Maior. Norbert - Maior. Francesca
#23 Peugeot 208
|
RC4 |
53:11.6
|
+19.3 +19.3 |
111.6
0.20
|
3.
|
Jánosa Ákos - Szőke Tamás
#16 Peugeot 208
|
RC4 |
53:38.2
|
+45.9 +26.6 |
110.6
0.46
|
4.
|
Márta János - Hényel Ágoston
#24 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
53:56.9
|
+1:04.6 +18.7 |
110.0
0.65
|
5.
6.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#21 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
55:29.4
|
+2:37.1 +1:32.5 |
106.9
1.59
|
6.
5.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#22 Peugeot 208
|
RC4 |
55:36.6
10.0
|
+2:44.3 +7.2 |
106.7
1.66
|
7.
|
László Martin - Végh Attila
#17 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
58:45.6
|
+5:53.3 +3:09.0 |
101.0
3.57
|
8.
|
Riskó Dániel - Bíró Péter
#20 Peugeot 208 VTi R2
|
RC4 |
1:13:58.7
|
+21:06.4 +15:13.1 |
80.2
12.80
|
9.
|
Hangodi Bendegúz - Kulcsár Dániel
#25 Peugeot 208
|
RC4 |
1:18:54.7
|
+26:02.4 +4:56.0 |
75.2
15.80
|